Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Regulamin forum

  1. #1
    Administrator Awatar agatkan
    Dołączył
    Jun 2014
    Lokalizacja
    Kraków (okolice)
    Postów
    7 210

    Regulamin forum

    REGULAMIN FORUM WOLNECHUSTY.PL

    1. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
    2. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu wraz z ewentualnymi późniejszymi zmianami.
    3. Na forum wolnechusty obowiązują zasady netykiety http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Netykieta i kultury osobistej
    4. Użytkownicy winni rozstrzygać zaistniałe spory pomiędzy sobą ugodowo, na zasadzie koleżeństwa.
    5. Administratorzy i Moderatorzy forum wolnechusty nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za transakcje zawierane na forum. Są to umowy cywilno-prawne zawierane miedzy użytkownikami.
    6. Administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane na forum.
    7. Użytkownik jest odpowiedzialny za wszystkie publikowane przez siebie materiały, włącznie z odpowiedzialnością za łamanie autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, wzorów użytkowych i przemysłowych, patentów, znaków towarowych, etc.
    8. Zabronione jest dublowanie kont. Jeden użytkownik może mieć jedno konto.
    9. Zabronione jest udostępnianie Konta Użytkownika innym osobom, jak i korzystanie z Kont należących do innych Użytkowników
    10. Z uwagi na przypadki kasowania swoich postów w sposób uniemożliwiający pozostałym zrozumienie wątku, przypominamy, że opcja edycji postu służy jedynie do dokonywania drobnych poprawek w treści, ew. dopisania czegoś w niewielkim odstępie czasu. Internet daje złudne poczucie anonimowości, dlatego warto zastanowić się czy naprawdę dany problem można poruszać w przestrzeni ogólnodostępnej. W przypadku poważnego naruszenia zasad kasowania postów pierwotne brzmienie postów będzie przywracane.
    Kasacja prywatnego/intymnego wątku lub edycja części postów jest możliwa - po uprzednim powiadomieniu moderacji. Samowolne kasowanie i edytowanie, zmieniające sens całego wątku, są postrzegane jako łamanie regulaminu


    REGULAMIN BAZARKOWY

    DZIAŁ DLA SPRZEDAWCÓW
    Reklama na forum jest płatna w sprawie reklamy proszę kontaktować się z administracją forum.

    BAZARKI SPRZEDAŻOWE:
    Na bazarkach obowiązuje regulamin forum, przepisy prawa polskiego oraz kodeksu cywilnego.

    Istnieją dwie opcje sprzedażowe:

    1. KUP TERAZ
    W pierwszym poście prosimy o umieszczenie obowiązkowo:
    - rzeczywistego zdjęcia przedmiotu (w przypadku wątków z kilkoma przedmiotami wystarczy link do galerii)
    - opisu przedmiotu/ przedmiotów, a także ich ewentualnych wad
    - ceny
    - opcje dostawy (koszty, przewoźnicy, odbiór osobisty, itp.)
    - zasady ewentualnego kolejkowania ustala obowiązkowo sprzedający.

    2. LICYTACJA
    W pierwszym poście prosimy o umieszczenie obowiązkowo:
    - rzeczywistego zdjęcia przedmiotu
    - opisu przedmiotu, a także jego ewentualnych wad
    - dokładny czas trwania aukcji (kiedy startuje i kiedy się kończy)
    - kwotę od której aukcja startuje (będąca jednoczenie minimalna cena za która sprzedający zgadza się sprzedać przedmiot)
    - opcje dostawy (koszty, przewoźnicy, odbiór osobisty, itp.)

    W przypadku wyboru opcji sprzedaży poprzez licytacje, opcja kup teraz obowiązuje do złożenia pierwszej oferty licytacyjnej.
    W momencie wystawiania na sprzedaż poprzez licytacje obowiązuje zakaz dopisek "wystawione w innych miejscach". Uznajemy, otwarcie licytacji za zaproszenie do zawarcia przez strony licytacji umowy cywilno-prawnej.
    Wszystkie oferty (zarówno kup teraz jak i licytacje) prosimy umieszczać w watku (nie na PM).
    Decydująca jest kolejność postów.
    W działach sprzedażowych obowiązuje zakaz edycji postów (zakaz nie dotyczy pierwszego posta). Posty edytowane nie będą brane pod uwagę w przypadku sporów dotyczących kolejki/kolejności.

    BAZAREK WYMIANKOWY:
    W pierwszym poście prosimy o umieszczenie obowiązkowo:
    - rzeczywistego zdjęcia przedmiotu (w przypadku wątków z kilkoma przedmiotami wystarczy link do galerii)
    - opisu przedmiotu/ przedmiotów, a także ich ewentualnych wad
    - wymienienie poszukiwanych przedmiotów (czyli co na co wymienię)

    W wątkach sprzedażowych (opcja kup teraz) można zaznaczyć opcję, że jest się zainteresowanym wymianą - nie ma potrzeby dublowania tych samych przedmiotów w dwóch wątkach.
    W wątkach wymiankowych nie dopisujemy, że również sprzedaż wchodzi w grę.


    Niedozwolone są linki do innych serwisów (w tym linki do własnych aukcji, ogłoszeń na innych portalach)
    Po zakończeniu transakcji prosimy o zmianę tytułu: sprzedane/wymienione/kupione itd.
    Zachęcamy do wystawienia komentarza po zakończonej transakcji w systemie iTrader.
    Na forum obowiązuje zakaz obrotu lekami oraz żywymi zwierzętami.
    Na forum obowiązuje zakaz sprzedawania własnych dzieł. Oferowanie nowych własnych dzieł dozwolone jest wyłącznie w dziale dla sprzedawców.
    Moderacja i administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za umowy zawierane między użytkownikami.
    Ostatnio edytowane przez Meta ; 25-08-2014 o 16:18 Powód: aktualizacja

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •