Strona 1 z 12 1234511 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 222

Wątek: Pozytywna Dyscyplina

Zamotana na amen Awatar ita

Pozytywna Dyscyplina

Spotkałyście się? Macie opinię na temat?
    inaczej: franada

mąż 06.09 córka 01.13

Zaangażowana
    Przybliż może jakoś...
    , ,

No właśnie sama nie wiem za wiele. Poza tym, że rzuciły mi się warsztaty na facebooku i jeszcze w jakimś medium ktoś opowiadał. Że nie AP, ale też nie chodzi stricte o dyscyplinowanie. Myślałam, że jest może ktoś wkręcony w temat.

mąż 06.09 córka 01.13

Zaangażowana
    Sponsor Chustozlotu 2015

Ja chyba kojarze i temat i też o jaką trenerke chodzi. Wiec jeśli chodzi o nią (rzucisz nazwiskiem) to odradzam. Szkoda czasu.

Wpadła po uszy Awatar Albertyna
    Nie znam się, ale się wypowiem dla mnie pozytywnie i dyscyplina się wykluczają.
    Doradca Noszenia ClauWi, zamotana na punkcie chust eko-Mama Niuni-wegedzieciaka, tolerancyjna wegetarianka

Cytat Zamieszczone przez szast.prast Zobacz posta
    Ja chyba kojarze i temat i też o jaką trenerke chodzi. Wiec jeśli chodzi o nią (rzucisz nazwiskiem) to odradzam. Szkoda czasu.
    Nie zapamiętałam nazwiska. Nawet nie myślałam, aby się na warsztaty zapisać. Chciałam pogadać

mąż 06.09 córka 01.13

Moderator Awatar Agulinka
    Cytat Zamieszczone przez Albertyna Zobacz posta
    Nie znam się, ale się wypowiem dla mnie pozytywnie i dyscyplina się wykluczają.
    dlaczego? żyjesz bez dyscypliny?
    mama Marty (10.2011), Miriam (12.2014) i Elżbiety (11.2016)

Wpadła po uszy
    Dla mnie dyscyplina sama w sobie jest pozytywnym zjawiskiem. Negatywne bywają sposoby utrzymania tego. Od dyscypliny prosta droga do samodyscypliny
    Myślę, że to pojęcie jest błędnie rozumiane - to takie trzymanie dzieci jakby w akwarium, gzie ściany są sztywne i do nich dzieci muszą się dostosować mimo swoich preferencji i potrzeb.